Antivirus for Girls - Pink Edition – avagy dobjuk fel a Ramiris Szoftver napot

2010.04.28. 22:00 - zspanda

Címkék: csajok antivirus disztribucio

Annak akinek nem ismerős a Ramiris név annak elmondom hogy Magyarország egyik legnagyobb számítástechnikai disztribúciója. Eladnak sok-sok vasat meg kütyüt a vasakhoz. Ez volt a 4. Szoftvernap. Itt szeretném megjegyezni hogy van olyan disztribúció akinél nincs és vannak akik még csak most indulnak el a szoftver eladási piacon. Persze eddig is adtak el szoftvert Magyarországon, de azért jellemző hogy hol a hangsúly – hát nem a szoftveren.


Ha valaki félre szeretné magyarázni ne tegye, hiszek a piacban és nem csak az eladón múlik ez a szoftvervásárlás dolog. Az igényeket szolgálja ki mindenki, ha kerestek volna szoftvert 1995 ben a számítástechnikai boltban, akkor ma nagy szoftverházak lennének szerte az országban és nem GarázsPC boltok. Sajnos először meg kell venni a vasat és csak utána lehet szoftvert venni rá…
 
Ennyi.
 
Ja és az érdeklődés: nem voltak sokan… kérdezni ketten kérdeztek . Persze én nagyon jól éretem magam, köszönöm ezt a Microsoftos és az Adodes kollégáknak. Öröm, ha jó előadókkal és jól megszerkesztett eladásokon profi, előadókkal együtt szerepelhet az ember.
 
Beszéltem én a technológiáinkról és a trendekről, de hogy még mindig annak van a legnagyobb sikere hogy kikarikírozom a csajokat. Bocsánat minden hölgyektől, de legalább Ők öntudatosak és van mit kikarikírozni.
Szeretem a rózsaszín notebookot és a rózsaszín navigációs eszközt is. Egyáltalán szeretem, hogy a csajok tudják, hogy ők csajok. Miért ne lehetnek egy rózsaszín vírusirtót csinálni. Szerintem lehet.  
El is döntöttem csinálok egy szavazást a network.hu


Legyen-e Panda for Girls verzió rózsaszín háttérrel?

 
Eladnád? Megvennéd? Szavazz!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://virusorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr981960584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása