Facebook és a IT függőség! Ne engedd hogy a gyerekedet az Internet nevelje!

2011.01.05. 12:19 - zspanda

Ma ilyen nap van olvasgattam az Indexet és ömlik az IT mocsok. Nem olyan mint régen és szerintem már nem is vesszük észre. Sajnálom ha tényleg nekem van igazam. Régen mikor Ranschburg Jenő bácsi vagy Vekerdy Tamás írt a TV roszsz hatásáról akkor sokan elgondolkoztak.

Ha ma megjelenik egy cikk, hogy mennyire vagyunk függőek az Internettől a játékoktól a számítógéptől azt kell mondjam hogy semmi nem történik. Saját példáim nagyon közeli környezetemből. 60+ os néninek tönkrement a gépe és az volt a legnagyobb probléma hogy a farm aranyakat nem tudja fölhasználni amíg nem lesz meg az új, a 14 éve fiúgyerek nem „gépezhet” hétköznap és a szoba közepén őrjöng az anyjának „mama én megőrülök ha nem gépezhetek” majd anya megenged egy órát. gyerek kijön a szobából „öljünk embert!” majd a kezével gépfegyvert formázva ratatata szavakat hallatva eljátssza mindezt.
 
Bevallom én is függő vagyom! Ha nincs nálam a mobilom (okostelefon) és nincs meg a tudatom, hogy akár el is olvashatnám az emailjeimet akkor pánikolok. Tudom-e kezelni. Mindenki ezt mondja! Én is!
 
Kedves Szülők, nagyszülők és gyerekek. A hétvégén mindenki fogja meg a megfelelő családtagot és rángassa ki egy sétára. Megdöbbentő lesz ígérem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://virusorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr872561910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása