Tollat kellett ragadnom, hogy Szőke Andrást és a tűzfal építés titkáról megemlékezzek egy kicsit. Hajdanán amikor a még voltak gyártók akik csak Antivirust voltak képesek gyártani, érveltek is ezerrel hogy az bőven elég. Persze ma is vannak ilyen gyártók akik ugyanezt mondják és a nagytesó is megtesz mindent hogy a oprendszerbe épített tűzfalról a laikus elhiggye hogy az elég és megvédi gépét a „Micimackóktól” plagizáltam Andrástól.
Örülök neki, hogy a marketig alapon működő konkurenciáink is belátták, hogy kell egy komoly tűzfal is a gépbe hogy azon a kábelen ne érjek el minket a fenyegetések. Ha reklámozzuk akkor az biztos igaz, ez a reklám ereje.
Sajnálattal kell közölnöm, hogy a szakmaiság oldaláról ami 5 éve elég volt az ma már nem az. A felméréseink és a hírportálokon olvasható tech hírek alapján azt kell mondanom hogy ma a gazdasági indíttatású online csalásokon túl – amit ellen nem igazán véd a tűzfal –a legnagyobb probléma a gyerekek védelme. Volt már szekta, öngyilkosságra felbujtás facebook függőség stb.
Ma a fenyegetések ellen egy komplex védelmi megoldás kell nem egy antivirus meg egy tűzfal. Bocs András nem tudhatod mit reklámozol.
Ma meg szülői felügyelet kell az internet tartalom elérésének menedzselésére és online csalás elleni védelem hogy ne nyúlják le a pénzünket, mindamellett hogy van tűzfal meg antivírus.
És az ára sem mindegy. Van aki egy dobozban 1 licencet ad és van aki 3 mat. Az illegális használatot egyre jobban büntetik. Az adatkezelés is változik és vannak olyan országok ahol azt fontolgatják hogy ha egy szoftvergyártó „észleli” az illegális használatot akkor felléphessen és ne lehessen bebújni a „magánterületre a lakásomba úgysem léphet be a rendőr” szlogen mögé.
Értem én a marketinget csak, szakmailag nem szeretem.
Mindenki döntse el maga, hogy a mosópor reklámoknak szeretne hinni vagy a biztonságát szakértőre bízza.