Vírusirtó tesztek

2010.01.19. 10:38 - zspanda

Szinte hihetetlen, de az embereket a vírusirtó tesztek érdeklik a legjobban. Alapvetően ez miért érdekes egy vírusirtó gyártó ügyvezetőjének blogjában? Hátkéremszépen azért, mert amikor megkérdezzük az ügyfeleket, akkor mindig az van, hogy az nem is annyira fontos, mert azokat megveszik. Persze az is lehet, hogy csak olyan emberkék olvassák az én blogomat, akik mély szakmai tartalom után kutakodnak a vírusírtó megoldásokkal kapcsolatosan.

No, mindegy, akkor itt az ideje, hogy beszámoljunk arról, hol és mikor, milyen tesztek és események vannak. Ha meg nincs új, akkor majd csámcsogunk a régieken. Ha a kedves olvasókat ez érdekli akkor persze erről is van véleményem, miután én vagyok az illetékes elvtárs VírusországbanCW

Persze, keresünk majd példákat, hogy ki tudja egyáltalán, hogy megy a teszt  VB100-on  az AVTeszt.org -on vagy a Checkvir laborban és akkor lehet majd csámcsogni …

A bejegyzés trackback címe:

https://virusorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr281684159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi1977 2010.01.19. 21:33:29

Valóban nem érdemes ezeknek a teszteknek hinni; az egyik teszten első egy adott termék, a másikban a mezőny második felében végez.

Zsömbi 2010.01.20. 17:15:07

@Tomi1977: Igen, a helyezések általában attól függnek, hogy éppen melyik vírusirtó cég szponzorálja a tesztelőket. :-)

zspanda · http://certificateofwords.com/word/zspanda/ 2010.01.21. 11:12:27

@Zsömbi: Sziasztok, nem szeretném ha elmennénk ebbe az irányba. Pl mi is teszteltetjük a termékeinket és nem fizetjük le a tesztlabort. Nekem csak az értékeléssel van bajom, pl a fenti tesztnél is. Hibás pozicionálása egy technológiának hogy advanced vagy aprúúvd vagy valami, mikor a legjobb is csak 70 % os eredmény. Persze egymáshoz képest ők a legjobbak egy bizonyos paraméter szerint, de abszolút értékben meg csak egy kiegészítő védelemként lehet használni, megoldást nem nyújt. És ezt kéne kommunikálni mindenkinek hogy az átlag ember is értse és ne higgyen a félrevezető marketingnek.

Zsömbi 2010.02.01. 16:50:48

@zspanda: támogatom felvetésedet, mármint hogy ne az agresszív marketinggépezet hozzon helyettünk döntést, hanem valós, objektív, általános user felhasználásokon alapuló tesztek döntés el, hogy mely AV-k és IS-k az ajánlottak.

Egyébként én elégedett lennék a Pandával és ezt nem azért mondom, mert ez a termék eme blog szponzora. :) Szeptemberben megvásároltam a 3 licenszes Global Security 2009-et (amit frissítettem 2010-re), de sajnos már másodjára szedtem le a notebookomról egy nagyon bosszantó hiba miatt: van úgy, hogy Vista bebootolás után, mikor feláll a Panda védelme, akkor 70-90%-ot emészt fel a CPU-ból igen hosszú ideig és ez nagyon zavaró és nem tudom, hogy mi az oka. Azt sem mondanám, hogy a notebook erőforrása lenne kevés hozzá, mert egy kétmagos, 2GHz-es AMD proci van benne, 3GByte DDR2 RAM-mal, szóval azt hiszem ennek elegendőnek kellene lennie.

Tomi1977 2010.02.03. 14:33:50

Nem értem a CPU terhelési problémát, mert a tavaly februári PC WORLD erőforrás-kihasználás tekintetében tesztelte az IS-eket, és CPU terhelés tekintetében az egyik legjobb eredményt érte el, tehát nem fogta a tesztgépet.
Egyedül a memóriafoglalás volt sok, de mint tudjuk, a 2010-es termékekkel ez már a múlté, nem fogyasztanak sok memóriát az új Pandák.
Én amúgy most tervezem feltenni a Panda Antivirus Pro 2010-et, érdekel ez az új technológia.

zspanda · http://certificateofwords.com/word/zspanda/ 2010.02.03. 14:44:39

@Zsömbi:
szia nem bántom én a MS-t de nekem is vista van fenn. nem gyors. pont. pont... érted. ugyan ilyen paraméterű gép XP vel hasít W7 gyors.
Értem én hogy ez nem biztos h érv... Csak úgy elmondtam. egyébként meg szedd le rendesen. az eltávolító toollal mert a uninstaller az nem szed ki mindent. (nem a mi hibánk...) és utána jobb lehet.
süti beállítások módosítása